Warsztat, diagnostyka

Profesjonalnie wyposażony warsztat pozwala nam spełniać Państwa oczekiwania. Znajdą Państwo w naszej ofercie m.in:

- indywidualnie strojony chiptuning

- naprawy bieżące (grupa Fiat/AR/Lancia)

- montaż wydajniejszej turbosprężarki

- przebudowę układów dolotowych

- modernizację układów przeniesienia napędu, układów hamulcowych

W naszym warsztacie używamy tylko profesjonalnych narzędzi (Beta, Ravaglioli, Proxxon, Maha, Cdif, ...) Oferujemy naprawy elektroniki sterującej, pełną diagnostykę pojazdów.


Usuwanie filtrów cząstek stałych DPF / FAP
Nasza firma oferuje usługę usuwanie filtra cząstek stałych (DPF/FAP) w większości samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne w przypadku jego awarii (zużycie eksploatacyjne, uszkodzenie będące następstwem awarii osprzętu silnika np zaworu EGR). Operacja ta polega na:
- fizycznym usunięciu puszki filtra z układu wydechowego pozostawiając czujniki ciśnienia różnicowego oraz czujnik temperatury spalin EGT
- programowym usunięciu obsługi filtra cząstek stałych ze sterownika silnika poprzez modyfikację oryginalnego programu sterującego

Zmiana zawartości sterownika silnika eliminuje procedury wypalania filtra, błąd 'check' na desce rozdzielczej (tryb awaryjny). Z punktu widzenia użytkownika zmodyfikowany samochód działa tak jak samochód fabrycznie nie wyposażony w filtr cząstek stałych.  Dodatkową korzyścią wykonania takiego zabiegu jest spadek zużycia paliwa.

Operację wykonujemy w większości samochodów dostępnych na rynku. W celu szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu.

Usuwanie zaworów recyrkulacji spalin EGR
Oferujemy również usługę usuwania zaworów recyrkulacji spalin. Usługa ta jest szczególnie popularna w samochodach wyposażonych w silniki Multijet / CDTI / TID. W wymienionych grupach dokonujemy całkowitego, fizycznego zaślepienia zaworu EGR uprzednio wykonanymi flanszami oraz modyfikacji oprogramowania sterującego pracą silnika.
Zmiana zawartości sterownika silnika eliminuje ustraty mocy pojazdu, nadmierne kopcenie a w przypadku aut wyposażonych w filtr DPF - przyśpieszoną degradację filtra, błąd 'check' na desce rozdzielczej (tryb awaryjny).

Dawka startowa w TDI
Nasza firma oferuje usługę programowego poprawienia dawki startowej w silnikach TDI PD. Jeśli Państwa auto prawidłowo odpala na silniku zimnym zaś na silniku zagrzanym rozruch trwa znacząco dłużej należy skorygować dawkę rozruchową dla zagrzanego silnika. Modyfikacja ta odbywa się poprzez zmianę seryjnego programu sterującego pracą silnika.