Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Alfa Giulietta 2.0MJTD 170+
Mocna modyfikacja Giulietty 2.0MJTD 170ps z zachowaniem DPFu. KM +44

Nm +95

Alfa Romeo 147 1.9 115JTD
Silnik JTD CR 1350 po zamontowaniu FMIC.
KM +36

Nm +44

Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120
Modyfikacja oprogramowania. KM +32

Nm +53

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Samochód z większym coolerem, przelotowych wydechem. Programowo i fizycznie usunięty EGR, remap.
KM +36

Nm +54

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Modyfikacje mechaniczne to frontowy cooler oraz zaślepiony zawór EGR. Remap + usunięcie EGR dało ponad 190ps.
KM +41

Nm +43

Alfa Romeo 156 1.9 Multijet 150
Silnik 1.9 16V MJTD w wersji z szyną railowa 1400 oraz sprężarką 1749vb.
KM +28

Nm +35

Alfa Romeo 156 2.4Multijet 175
Silnik Multijet 20V z szyną railową o ciśnieniu 1400.
KM +32

Nm +30

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Usunięty programowo zawór EGR, remap silnika. W samochodzie pozostał filtr cząstek stalych DPF.
KM +31

Nm +55

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja w samochodzie o przebiegu poniżej 1000km polegająca na usunięciu zaworu recyrkulacji spalin i remapie. Wygładzono przebieg krzywych.
KM +31

Nm +55

Alfa Romeo 159 1.9MJET 8V
Modyfikacja obejmuje programowe usunięcie zaworu EGR oraz tuning.
KM +29

Nm +38

Alfa Romeo 159 2.0MJTD 170
Modyfikacja silnik 2.0MJTD o mocy 170ps w modelu 159. Modyfikacja zachowująca normę Euro5. KM +23

Nm +51

Alfa Romeo 159 2.4MJTD 200

Samochód przyjechał z niedoborem aż 30ps - seria zmierzona 170ps.

Po naprawie mechanicznej odnaleźliśmy zgubione konie, po modyfikacji oprogramowania zaś osiągneliśmy 235ps.

KM +35

Nm +76

Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4
Prezentowane auto to czteronapędowa wersja 159tki (napęd torsen). W aucie usunięto programowo zawór EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
KM +32

Nm +97

Alfa Romeo 159 SW 1.9 150
Modyfikacja najpopularniejszej jednostki w modelu 159 - to najmocniejsze auto jakie wypuściliśmy na seryjnym osprzęcie po usunięciu DPFu i EGRu.
KM +30

Nm +35

Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4
Usunięty fizycznie i programowo DPF, usunięty EGR, remap sterownika. Doładowanie 1,7b.
KM +38

Nm +86

Alfa Romeo Brera 2.4 MJTD 210
Modyfikacja.
KM +34

Nm +99

Alfa Romeo Giulietta 2.0MJTD 170
Modyfikacja silnika 2.0MJTD o mocy 170ps z systemem DNA. Modyfikacja wykonana pod guzik wg opisu na wykresie.
KM +32

Nm +70

ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150

Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyną rail-ową 1400 wyposażony w frontowy cooler z FMIC.pl

Usunięcie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwolił osiągnąć prawie 200ps. Zabawę jednak popsuło ślizgające sprzęgło (z powodu wcześniejszego softu z którym obecny właściciel kupił samochód) dlatego moment obrotowy został celowo dławiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie obyło się bez poślizgu).

KM +49

Nm +69

Alfa Romeo GT 1.9 Multijet 150
Samochód z centralnie umieszczonym coolerem po modyfikacji oprogramowania.
KM +36

Nm +44

Alfa Romeo GT 1.9MJTD 150 (140)
Silnik 1.9MJTD na szynie CR 1400.
KM +37

Nm +55

Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200
Samochód w serii z mocą mniejszą o 40ps z powodu awarii osprzętu. Modyfikacja objęła naprawę oraz strojenie silnika. KM +60

Nm +106