Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Alfa Giulietta 2.0MJTD 170+
Mocna modyfikacja Giulietty 2.0MJTD 170ps z zachowaniem DPFu. KM +44

Nm +95

Alfa Romeo 147 1.9 115JTD
Silnik JTD CR 1350 po zamontowaniu FMIC.
KM +36

Nm +44

Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120
Modyfikacja oprogramowania. KM +32

Nm +53

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Samochód z wi?kszym coolerem, przelotowych wydechem. Programowo i fizycznie usuni?ty EGR, remap.
KM +36

Nm +54

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Modyfikacje mechaniczne to frontowy cooler oraz za?lepiony zawór EGR. Remap + usuni?cie EGR da?o ponad 190ps.
KM +41

Nm +43

Alfa Romeo 156 1.9 Multijet 150
Silnik 1.9 16V MJTD w wersji z szyn? railowa 1400 oraz spr??ark? 1749vb.
KM +28

Nm +35

Alfa Romeo 156 2.4Multijet 175
Silnik Multijet 20V z szyn? railow? o ci?nieniu 1400.
KM +32

Nm +30

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Usuni?ty programowo zawór EGR, remap silnika. W samochodzie pozosta? filtr cz?stek stalych DPF.
KM +31

Nm +55

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja w samochodzie o przebiegu poni?ej 1000km polegaj?ca na usuni?ciu zaworu recyrkulacji spalin i remapie. Wyg?adzono przebieg krzywych.
KM +31

Nm +55

Alfa Romeo 159 1.9MJET 8V
Modyfikacja obejmuje programowe usuni?cie zaworu EGR oraz tuning.
KM +29

Nm +38

Alfa Romeo 159 2.0MJTD 170
Modyfikacja silnik 2.0MJTD o mocy 170ps w modelu 159. Modyfikacja zachowuj?ca norm? Euro5. KM +23

Nm +51

Alfa Romeo 159 2.4MJTD 200

Samochód przyjecha? z niedoborem a? 30ps - seria zmierzona 170ps.

Po naprawie mechanicznej odnale?li?my zgubione konie, po modyfikacji oprogramowania za? osi?gneli?my 235ps.

KM +35

Nm +76

Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4
Prezentowane auto to czteronap?dowa wersja 159tki (nap?d torsen). W aucie usuni?to programowo zawór EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
KM +32

Nm +97

Alfa Romeo 159 SW 1.9 150
Modyfikacja najpopularniejszej jednostki w modelu 159 - to najmocniejsze auto jakie wypu?cili?my na seryjnym osprz?cie po usuni?ciu DPFu i EGRu.
KM +30

Nm +35

Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4
Usuni?ty fizycznie i programowo DPF, usuni?ty EGR, remap sterownika. Do?adowanie 1,7b.
KM +38

Nm +86

Alfa Romeo Brera 2.4 MJTD 210
Modyfikacja.
KM +34

Nm +99

Alfa Romeo Giulietta 2.0MJTD 170
Modyfikacja silnika 2.0MJTD o mocy 170ps z systemem DNA. Modyfikacja wykonana pod guzik wg opisu na wykresie.
KM +32

Nm +70

ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150

Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyn? rail-ow? 1400 wyposa?ony w frontowy cooler z FMIC.pl

Usuni?cie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwoli? osi?gn?? prawie 200ps. Zabaw? jednak popsu?o ?lizgaj?ce sprz?g?o (z powodu wcze?niejszego softu z którym obecny w?a?ciciel kupi? samochód) dlatego moment obrotowy zosta? celowo d?awiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie oby?o si? bez po?lizgu).

KM +49

Nm +69

Alfa Romeo GT 1.9 Multijet 150
Samochód z centralnie umieszczonym coolerem po modyfikacji oprogramowania.
KM +36

Nm +44

Alfa Romeo GT 1.9MJTD 150 (140)
Silnik 1.9MJTD na szynie CR 1400.
KM +37

Nm +55

Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200
Samochód w serii z moc? mniejsz? o 40ps z powodu awarii osprz?tu. Modyfikacja obj??a napraw? oraz strojenie silnika. KM +60

Nm +106