Wybierz markŕ:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Fiat Croma 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet:
- usuni─Öty zaw├│r EGR
- remap
KM +34

Nm +57

Fiat Croma 1.9Multijet 8V
Silnik 8zaworowy z usuni─Ötym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacj─ů oprogramowania steruj─ůcego.
KM +30

Nm +46

Fiat Doblo 1.3 Multijet 85
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek. W samochodzie usunięty został filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki napędowej. KM +15

Nm +36

Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafiło na hamownie z przebiegiem 1300km.
KM +31

Nm +52

Fiat Ducato 3.0Mjtd 160
Modyfikacja oprogramowania, samoch├│d o przebiegu poni┼╝ej 200km.
Zgodnie z za┼éo┼╝eniami moc maksymalna osi─ůgana wcze┼Ťnie, uruchomiony limiter pr─Ödko┼Ťci maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
KM +37

Nm +67

Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
KM +38

Nm +53

Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
KM +19

Nm +40

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposażony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzymał seryjnych parametrów czego powodem były uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy układ wydechowy (MG)
- usuni─Öcie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbospr─Ö┼╝arka
- remap
KM +72

Nm +143

Fiat Idea 1.9MJTD 101

Samoch├│d seryjny, rail 1500 + usuni─Öty EGR i modyfikacja programowa.

 

Auto Gosiaka :)

KM +31

Nm +30

Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2

Nasza Marea ma ju┼╝ prawie 490ty┼Ť km :)

Od modyfikacji przejechała już 20kkm bez najmniejszych problemów.

KM +25

Nm +49

Fiat Multipla 1.9JTD CF3
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienn─ů geometri─ů.
Modyfikacje obejmuj─ů:
- za┼Ťlepienie EGRa
- remap
KM +29

Nm +90

Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki steruj─ůcej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21

Nm +44

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wy┼é─ůczonym zaworem recyrkulacji spalin.
KM +25

Nm +38

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Samoch├│d z usuni─Ötym EGRem, DPFem oraz modyfikacj─ů oprogramowania steruj─ůcego. KM +26

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Przykład modyfikacji silnika 1.6MJTD 120ps KM +31

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6Multijet 120 DPF
Modyfikacja silnika 1.6 o mocy 120ps z filtrem cz─ůstek sta┼éych.
KM +23

Nm +31

Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usuni─Öto zaw├│r EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
KM +34

Nm +73

Fiat Nuova Bravo 1.9MJTD 115 Depot Belgia
Silnik na rynek belgijski.
KM +41

Nm +94

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokopr─Ö┼╝nym.
W samochodzie usuni─Öto filtr cz─ůstek sta┼éych (programowo i fizycznie) jak r├│wnie┼╝ zaw├│r recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
KM +61

Nm +95

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usuni─Öcie filtru cz─ůstek sta┼éych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osi─ůgni─Öty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obni┼╝enie spalania nawet ponad 1l/100km.
Podobna modyfikacja jest dost─Öpna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z norm─ů Euro5.
KM +38

Nm +65

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.

KM +46

Nm +78

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegaj─ůca na:
- usuni─Öciu filtra DPF
- usuni─Öciu zaworu EGR
- mocnym programie
KM +63

Nm +74

Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165

Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.

Potencja┼é tej jednostki jest wi─Ökszy, z prezentowanego egzeplarza mo┼╝na by┼éo zrobic 15ps wi─Öcej bez najmniejszego problemu niemniej wg ┼╝yczenia w┼éa┼Ťciciela docelowo ok 220ps.

KM +53

Nm +67

Fiat Punto 1.9JTD 80
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
KM +40

Nm +68

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Zmiany mechaniczne:

- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA

- wydech przelot DP2,5cala

- cooler front

- mocniejszy dwumas i sprzęgło

- motor seria

KM +70

Nm +125

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Modyfikacje obejmuj─ů:

- turbospr─Ö┼╝arka GT1749VA

- frontowy cooler

- wydech przelot 2,25 cala

- mocniejsze sprzęgło i dwumas

- remap z uruchomieniem VNT na edc15c6


 

KM +71

Nm +131

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samoch├│d to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ci┼Ťnieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmuj─ů:
- monta┼╝ wi─Ökszej turbospr─Ö┼╝arki (konwersja ze spr─Ö┼╝arki o sta┼éej geometrii IHI na spr─Ö┼╝ark─Ö Garretta GT1749VB; ca┼éo┼Ť─ç na seryjnym sterowniku)
- za┼Ťlepienie i wy┼é─ůczenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze koło dwumasowe i sprzęgło (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrz─ůdu
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar doładowania i temperatury oleju AG
- ci┼Ťnienie do┼éadowania 1,5b; ci┼Ťnienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ci─ůgle ro┼Ťnie

KM +80

Nm +143

Fiat Scudo 2.0MJTD 165
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany central─ů Delphi DCM3.5
Auto spełnia normę Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze względu na przeniesienie napędu i duże przebiegi pojazdu (5-8kkm miesięcznie).
KM +30

Nm +27

Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120
Od soboty 11tego ju┼╝ ┼╗onow├│z :-)
KM +19

Nm +37

Fiat Stilo 1.9JTD 80
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.
KM +40

Nm +43

Fiat Stilo 1.9JTD 8V+
Samoch├│d o seryjnej mocy 115ps. Modyfikacje obejmuj─ů:
- frontowy cooler
- rozlu┼║niony wydech
- mocny rozrz─ůd
- turbo 1749vb
- usuni─Öty EGR
- remap
KM +58

Nm +89

Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrz─ůdu na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania steruj─ůcego szyna railowa generuje ci┼Ťnienie 1600. W┼éa┼Ťciciel zamontowa┼é frontowy cooler oraz usun─ů┼é katalizatory. Usuni─Öty zosta┼é zaw├│r EGR. S┼éabe sprz─Ög┼éo nie pozwoli┼éo na dodanie momentu w dolnej partii obrot├│w.
KM +51

Nm +63