Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Fiat Croma 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet:
- usunięty zawór EGR
- remap
KM +34

Nm +57

Fiat Croma 1.9Multijet 8V
Silnik 8zaworowy z usuniętym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacją oprogramowania sterującego.
KM +30

Nm +46

Fiat Doblo 1.3 Multijet 85
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek. W samochodzie usunięty został filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki napędowej. KM +15

Nm +36

Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafiło na hamownie z przebiegiem 1300km.
KM +31

Nm +52

Fiat Ducato 3.0Mjtd 160
Modyfikacja oprogramowania, samochód o przebiegu poniżej 200km.
Zgodnie z założeniami moc maksymalna osiągana wcześnie, uruchomiony limiter prędkości maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
KM +37

Nm +67

Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
KM +38

Nm +53

Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
KM +19

Nm +40

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposażony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzymał seryjnych parametrów czego powodem były uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy układ wydechowy (MG)
- usunięcie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbosprężarka
- remap
KM +72

Nm +143

Fiat Idea 1.9MJTD 101

Samochód seryjny, rail 1500 + usunięty EGR i modyfikacja programowa.

 

Auto Gosiaka :)

KM +31

Nm +30

Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2

Nasza Marea ma już prawie 490tyś km :)

Od modyfikacji przejechała już 20kkm bez najmniejszych problemów.

KM +25

Nm +49

Fiat Multipla 1.9JTD CF3
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienną geometrią.
Modyfikacje obejmują:
- zaślepienie EGRa
- remap
KM +29

Nm +90

Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki sterującej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21

Nm +44

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wyłączonym zaworem recyrkulacji spalin.
KM +25

Nm +38

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Samochód z usuniętym EGRem, DPFem oraz modyfikacją oprogramowania sterującego. KM +26

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Przykład modyfikacji silnika 1.6MJTD 120ps KM +31

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6Multijet 120 DPF
Modyfikacja silnika 1.6 o mocy 120ps z filtrem cząstek stałych.
KM +23

Nm +31

Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usunięto zawór EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
KM +34

Nm +73

Fiat Nuova Bravo 1.9MJTD 115 Depot Belgia
Silnik na rynek belgijski.
KM +41

Nm +94

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokoprężnym.
W samochodzie usunięto filtr cząstek stałych (programowo i fizycznie) jak również zawór recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
KM +61

Nm +95

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usunięcie filtru cząstek stałych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osiągnięty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obniżenie spalania nawet ponad 1l/100km.
Podobna modyfikacja jest dostępna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z normą Euro5.
KM +38

Nm +65

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.

KM +46

Nm +78

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegająca na:
- usunięciu filtra DPF
- usunięciu zaworu EGR
- mocnym programie
KM +63

Nm +74

Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165

Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.

Potencjał tej jednostki jest większy, z prezentowanego egzeplarza można było zrobic 15ps więcej bez najmniejszego problemu niemniej wg życzenia właściciela docelowo ok 220ps.

KM +53

Nm +67

Fiat Punto 1.9JTD 80
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
KM +40

Nm +68

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Zmiany mechaniczne:

- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA

- wydech przelot DP2,5cala

- cooler front

- mocniejszy dwumas i sprzęgło

- motor seria

KM +70

Nm +125

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Modyfikacje obejmują:

- turbosprężarka GT1749VA

- frontowy cooler

- wydech przelot 2,25 cala

- mocniejsze sprzęgło i dwumas

- remap z uruchomieniem VNT na edc15c6


 

KM +71

Nm +131

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samochód to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ciśnieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmują:
- montaż większej turbosprężarki (konwersja ze sprężarki o stałej geometrii IHI na sprężarkę Garretta GT1749VB; całość na seryjnym sterowniku)
- zaślepienie i wyłączenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze koło dwumasowe i sprzęgło (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrządu
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar doładowania i temperatury oleju AG
- ciśnienie doładowania 1,5b; ciśnienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ciągle rośnie

KM +80

Nm +143

Fiat Scudo 2.0MJTD 165
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany centralą Delphi DCM3.5
Auto spełnia normę Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze względu na przeniesienie napędu i duże przebiegi pojazdu (5-8kkm miesięcznie).
KM +30

Nm +27

Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120
Od soboty 11tego już Żonowóz :-)
KM +19

Nm +37

Fiat Stilo 1.9JTD 80
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.
KM +40

Nm +43

Fiat Stilo 1.9JTD 8V+
Samochód o seryjnej mocy 115ps. Modyfikacje obejmują:
- frontowy cooler
- rozluźniony wydech
- mocny rozrząd
- turbo 1749vb
- usunięty EGR
- remap
KM +58

Nm +89

Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrządu na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania sterującego szyna railowa generuje ciśnienie 1600. Właściciel zamontował frontowy cooler oraz usunął katalizatory. Usunięty został zawór EGR. Słabe sprzęgło nie pozwoliło na dodanie momentu w dolnej partii obrotów.
KM +51

Nm +63