Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Fiat Croma 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet:
- usuni?ty zawór EGR
- remap
KM +34

Nm +57

Fiat Croma 1.9Multijet 8V
Silnik 8zaworowy z usuni?tym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacj? oprogramowania steruj?cego.
KM +30

Nm +46

Fiat Doblo 1.3 Multijet 85
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposa?onego w turbin? o zmiennej geometrii ?opatek. W samochodzie usuni?ty zosta? filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki nap?dowej. KM +15

Nm +36

Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafi?o na hamownie z przebiegiem 1300km.
KM +31

Nm +52

Fiat Ducato 3.0Mjtd 160
Modyfikacja oprogramowania, samochód o przebiegu poni?ej 200km.
Zgodnie z za?o?eniami moc maksymalna osi?gana wcze?nie, uruchomiony limiter pr?dko?ci maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
KM +37

Nm +67

Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
KM +38

Nm +53

Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposa?onego w turbin? o zmiennej geometrii ?opatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
KM +19

Nm +40

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposa?ony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzyma? seryjnych parametrów czego powodem by?y uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy uk?ad wydechowy (MG)
- usuni?cie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbospr??arka
- remap
KM +72

Nm +143

Fiat Idea 1.9MJTD 101

Samochód seryjny, rail 1500 + usuni?ty EGR i modyfikacja programowa.

 

Auto Gosiaka :)

KM +31

Nm +30

Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2

Nasza Marea ma ju? prawie 490ty? km :)

Od modyfikacji przejecha?a ju? 20kkm bez najmniejszych problemów.

KM +25

Nm +49

Fiat Multipla 1.9JTD CF3
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienn? geometri?.
Modyfikacje obejmuj?:
- za?lepienie EGRa
- remap
KM +29

Nm +90

Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki steruj?cej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21

Nm +44

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wy??czonym zaworem recyrkulacji spalin.
KM +25

Nm +38

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Samochód z usuni?tym EGRem, DPFem oraz modyfikacj? oprogramowania steruj?cego. KM +26

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Przyk?ad modyfikacji silnika 1.6MJTD 120ps KM +31

Nm +42

Fiat Nuova Bravo 1.6Multijet 120 DPF
Modyfikacja silnika 1.6 o mocy 120ps z filtrem cz?stek sta?ych.
KM +23

Nm +31

Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usuni?to zawór EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
KM +34

Nm +73

Fiat Nuova Bravo 1.9MJTD 115 Depot Belgia
Silnik na rynek belgijski.
KM +41

Nm +94

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokopr??nym.
W samochodzie usuni?to filtr cz?stek sta?ych (programowo i fizycznie) jak równie? zawór recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
KM +61

Nm +95

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usuni?cie filtru cz?stek sta?ych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osi?gni?ty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obni?enie spalania nawet ponad 1l/100km.
Podobna modyfikacja jest dost?pna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z norm? Euro5.
KM +38

Nm +65

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.

KM +46

Nm +78

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegaj?ca na:
- usuni?ciu filtra DPF
- usuni?ciu zaworu EGR
- mocnym programie
KM +63

Nm +74

Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165

Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.

Potencja? tej jednostki jest wi?kszy, z prezentowanego egzeplarza mo?na by?o zrobic 15ps wi?cej bez najmniejszego problemu niemniej wg ?yczenia w?a?ciciela docelowo ok 220ps.

KM +53

Nm +67

Fiat Punto 1.9JTD 80
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
KM +40

Nm +68

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Zmiany mechaniczne:

- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA

- wydech przelot DP2,5cala

- cooler front

- mocniejszy dwumas i sprz?g?o

- motor seria

KM +70

Nm +125

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Modyfikacje obejmuj?:

- turbospr??arka GT1749VA

- frontowy cooler

- wydech przelot 2,25 cala

- mocniejsze sprz?g?o i dwumas

- remap z uruchomieniem VNT na edc15c6


 

KM +71

Nm +131

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samochód to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ci?nieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmuj?:
- monta? wi?kszej turbospr??arki (konwersja ze spr??arki o sta?ej geometrii IHI na spr??ark? Garretta GT1749VB; ca?o?? na seryjnym sterowniku)
- za?lepienie i wy??czenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze ko?o dwumasowe i sprz?g?o (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrz?du
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar do?adowania i temperatury oleju AG
- ci?nienie do?adowania 1,5b; ci?nienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ci?gle ro?nie

KM +80

Nm +143

Fiat Scudo 2.0MJTD 165
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany central? Delphi DCM3.5
Auto spe?nia norm? Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze wzgl?du na przeniesienie nap?du i du?e przebiegi pojazdu (5-8kkm miesi?cznie).
KM +30

Nm +27

Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120
Od soboty 11tego ju? ?onowóz :-)
KM +19

Nm +37

Fiat Stilo 1.9JTD 80
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.
KM +40

Nm +43

Fiat Stilo 1.9JTD 8V+
Samochód o seryjnej mocy 115ps. Modyfikacje obejmuj?:
- frontowy cooler
- rozlu?niony wydech
- mocny rozrz?d
- turbo 1749vb
- usuni?ty EGR
- remap
KM +58

Nm +89

Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrz?du na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania steruj?cego szyna railowa generuje ci?nienie 1600. W?a?ciciel zamontowa? frontowy cooler oraz usun?? katalizatory. Usuni?ty zosta? zawór EGR. S?abe sprz?g?o nie pozwoli?o na dodanie momentu w dolnej partii obrotów.
KM +51

Nm +63