Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

RENAULT CLIO 1.5DCI 68
Modyfikacja najsłabszego silnika 1.5dCi w Clio - sterownik Delphi DCM1.2
KM +14

Nm +26

Fiat Sedici 4x4 1.9MJTD 120
Od soboty 11tego już Żonowóz :-)
KM +19

Nm +37

BMW 730d E65
Modyfikacja silnika o mocy 218ps
KM +36

Nm +46

Opel Zafira 1.9CDTI 101 DTL
Modyfikacja silnika DTL (1.9CDTI 101ps) polegająca na usunięciu DPFu i EGRu oraz delikatnemu przyrostowi mocy z ograniczeniem momentu obrotowego w dolnej partii obrotów. Rail seria 1400, czasy wtrysków seria, boost 1,4b.
KM +43

Nm +62

VW GOLF 4 1.9TDI 110 ASV

1.9TDI z następującymi modyfikacjami:

- frontowy cooler

- wtryski 216tki

- turbo 130

- jednomas

- map 2bar

- remap ecu

KM +47

Nm +78

MB C200 CDI 122
Modyfikacja sterownika EDC16 w MB Cklassa C200CDI (2.2 litra 122ps) z DPFem.
KM +25

Nm +39

Audi A6 2.7TDI Q 190 CANC
Modyfikacja silnika o oznaczeniu CANC (seryjnie 190ps) sterownik EDC17CP14 z zabezpieczeniem antytuningowym.
KM +35

Nm +50

Porsche Cayenne 3.0d
Modyfikacja silnika 3.0d grupy VAG o mocy wyjściowej 239ps - sterownik EDC17CP14 TP.
KM +43

Nm +83

Fiat Scudo 2.0MJTD 165
Modyfikacja najnowszego silnika 2.0MJTD 165 w nadwoziu Scudo - jest to silnik konsernu PSA sterowany centralą Delphi DCM3.5
Auto spełnia normę Euro5 (DPF ON). Moment obrotowy ograniczony ze względu na przeniesienie napędu i duże przebiegi pojazdu (5-8kkm miesięcznie).
KM +30

Nm +27

Fiat Grande Punto 1.3MJTD 90
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 90ps wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek; sterownik MJD6F3 Magneti Marelli.
KM +19

Nm +40

Alfa Romeo 159 SW 1.9 150
Modyfikacja najpopularniejszej jednostki w modelu 159 - to najmocniejsze auto jakie wypuściliśmy na seryjnym osprzęcie po usunięciu DPFu i EGRu.
KM +30

Nm +35

Ford Focus II 1.6TDCI 90ps noVNT
Testowaliśmy Focusa 1.6TDCi o mocy 90ps z turbiną o stałej geometrii łopatek. Silnik to bazowe PSA HDI. KM +15

Nm +33

PROMOT 84
Formuła Promot 84 po wizycie na hamowni i strojeniu - atmosferyczny silnik Łady generuje 135ps przy wadze 450kg. Modyfikacje objęły wymiane układu paliwowego na dwa podwójne gaźniki Weber 45 DCOE zasilane elektryczną pompą paliwową FACET. Układ korbowo-tlokowy został odelżony oraz wyważony. Koło zamachowe zostało wymienione na stalowe, wytoczone z jednego kawałka stali. Wałek rozrządu o charakterystyce  wyścigowej z czasem otwarcia 328st. Głowica silnika przygotowana zgodnie z przepisami formuły Mondial. Silnik zasilany paliwem lotniczym AVGAS. . Właściciel i kierowca - Tomasz Szewczyk. KM +66

Nm +42

Ford Focus II 1.8TDCI 115
Delikatna poprawa fabryki dla 1.8 TDCI na sterowniku Siemensa
KM +14

Nm +10

Opel Corsa 1.3CDTI 70
Modyfikacja silnika 1.3CDTI (MJTD) o mocy 70ps na sterowniku Magneti Marelli
KM +19

Nm +24

Citroen C5 2.2HDI biTurbo
Modyfikacja C5 z silnikiem 2.2HDi z układem biturbo. Auto spełnia norme Euro5. KM +24

Nm +48

Fiat Punto 2 1.9 JTD 80+

Zmiany mechaniczne:

- konwersja z IHI nonVNT na turbo VNT 1749VA

- wydech przelot DP2,5cala

- cooler front

- mocniejszy dwumas i sprzęgło

- motor seria

KM +70

Nm +125

Fiat Idea 1.9MJTD 101

Samochód seryjny, rail 1500 + usunięty EGR i modyfikacja programowa.

 

Auto Gosiaka :)

KM +31

Nm +30

Peugeot Bipper 1.4HDI
Mały dostawczak z silnikiem 1.4HDI. Autko bliźniacze z Fiatem Qubo.
KM +18

Nm +32

Alfa Romeo 159 2.4MJTD 200

Samochód przyjechał z niedoborem aż 30ps - seria zmierzona 170ps.

Po naprawie mechanicznej odnaleźliśmy zgubione konie, po modyfikacji oprogramowania zaś osiągneliśmy 235ps.

KM +35

Nm +76