Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V |  |
|
|
|
Samochód z usuni?tymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania steruj?cego
|
|
KM +33
Nm +45
|
| |
FORD MONDEO MK4 2.0TDCI 140 |  |
|
|
|
Sterownik Siemens SID206. W samochodzie pozostawiona pe?na ekologia tj DPF i EGR. Wykonana modyfikacja oprogramowania steruj?cego.
|
|
KM +19
Nm +55
|
| |
AUDI A6 3.0TDI 233 Quattro |  |
|
|
|
Samochód wyposa?ony w skrzyni? tiptronic. Wersja bazowa 233ps, wykonany remap silnika.
|
|
KM +46
Nm +66
|
| |
Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4 |  |
|
|
|
Usuni?ty fizycznie i programowo DPF, usuni?ty EGR, remap sterownika. Do?adowanie 1,7b.
|
|
KM +38
Nm +86
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120 |  |
|
|
|
Samochód z usuni?tym EGRem, DPFem oraz modyfikacj? oprogramowania steruj?cego. |
|
KM +26
Nm +42
|
| |
Lancia Y 1.3 Multijet 70 |  |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania silnika 1.3Multijet o mocy 70ps z turbin? o sta?ej geometrii ?opatek. Wy??czony zawór EGR.
|
|
KM +20
Nm +26
|
| |
Ford Mustang GT Shelby 4.6 |  |
|
|
|
Pomiar na hamowni. Samochód z dodatkami Ford Racing. |
|
KM +0
Nm +0
|
| |
Lexus GS300 |  |
|
|
|
Pomiar na hamowni.
|
|
KM +0
Nm +0
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165 |  |
|
|
|
Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.
Potencja? tej jednostki jest wi?kszy, z prezentowanego egzeplarza mo?na by?o zrobic 15ps wi?cej bez najmniejszego problemu niemniej wg ?yczenia w?a?ciciela docelowo ok 220ps.
|
|
KM +53
Nm +67
|
| |
ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150 |  |
|
|
|
Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyn? rail-ow? 1400 wyposa?ony w frontowy cooler z FMIC.pl
Usuni?cie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwoli? osi?gn?? prawie 200ps. Zabaw? jednak popsu?o ?lizgaj?ce sprz?g?o (z powodu wcze?niejszego softu z którym obecny w?a?ciciel kupi? samochód) dlatego moment obrotowy zosta? celowo d?awiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie oby?o si? bez po?lizgu).
|
|
KM +49
Nm +69
|
| |
Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200 |  |
|
|
|
Samochód w serii z moc? mniejsz? o 40ps z powodu awarii osprz?tu. Modyfikacja obj??a napraw? oraz strojenie silnika. |
|
KM +60
Nm +106
|
| |
Lancia Delta 1.6Multijet 16V 120 |  |
|
|
|
Modyfikacja popularnego silnika 1.6Multijet o mocy 120ps.
|
|
KM +22
Nm +30
|
| |
Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120 |  |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
|
|
KM +38
Nm +53
|
| |
AUDI S3 1.8T 210 AMK |  |
|
|
|
Modyfikacja samochodu z frontowym coolerem zamiast seryjnych dwóch bocznych coolerów oraz zmodyfikowanym uk?adem wydechowym. Paliwo RON98
|
|
KM +59
Nm +74
|
| |
VW Polo 1.4TDI 70 BNM |  |
|
|
|
Modyfikacja 70konnego silnika 1.4TDI PD.
|
|
KM +22
Nm +40
|
| |
Hyundai Terracan 2.9CRDI 150 |  |
|
|
|
Modyfikacja sterownika silnika Delphi DCM. |
|
KM +20
Nm +55
|
| |
Fiat Doblo 1.3 Multijet 85 |  |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposa?onego w turbin? o zmiennej geometrii ?opatek. W samochodzie usuni?ty zosta? filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki nap?dowej. |
|
KM +15
Nm +36
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120 |  |
|
|
|
Modyfikacja oprogramowania. |
|
KM +32
Nm +53
|
| |
VW Touran 2.0TDi 140 |  |
|
|
|
Modyfikacja silnika 2.0TDI 140PS
|
|
KM +25
Nm +26
|
| |
Audi A6 2.5TDI 150 |  |
|
|
|
Naprawa i modyfikacja leciwego ju? silnika 2.5TDI o mocy 150ps.
|
|
KM +37
Nm +122
|
| |
|