Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V
Samochód z usuniętymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania sterującego
KM +33

Nm +45

FORD MONDEO MK4 2.0TDCI 140
Sterownik Siemens SID206. W samochodzie pozostawiona pełna ekologia tj DPF i EGR. Wykonana modyfikacja oprogramowania sterującego.
KM +19

Nm +55

AUDI A6 3.0TDI 233 Quattro
Samochód wyposażony w skrzynię tiptronic. Wersja bazowa 233ps, wykonany remap silnika.
KM +46

Nm +66

Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4
Usunięty fizycznie i programowo DPF, usunięty EGR, remap sterownika. Doładowanie 1,7b.
KM +38

Nm +86

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Samochód z usuniętym EGRem, DPFem oraz modyfikacją oprogramowania sterującego. KM +26

Nm +42

Lancia Y 1.3 Multijet 70
Modyfikacja oprogramowania silnika 1.3Multijet o mocy 70ps z turbiną o stałej geometrii łopatek. Wyłączony zawór EGR.
KM +20

Nm +26

Ford Mustang GT Shelby 4.6
Pomiar na hamowni. Samochód z dodatkami Ford Racing. KM +0

Nm +0

Lexus GS300
Pomiar na hamowni.
KM +0

Nm +0

Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165

Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.

Potencjał tej jednostki jest większy, z prezentowanego egzeplarza można było zrobic 15ps więcej bez najmniejszego problemu niemniej wg życzenia właściciela docelowo ok 220ps.

KM +53

Nm +67

ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150

Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyną rail-ową 1400 wyposażony w frontowy cooler z FMIC.pl

Usunięcie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwolił osiągnąć prawie 200ps. Zabawę jednak popsuło ślizgające sprzęgło (z powodu wcześniejszego softu z którym obecny właściciel kupił samochód) dlatego moment obrotowy został celowo dławiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie obyło się bez poślizgu).

KM +49

Nm +69

Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200
Samochód w serii z mocą mniejszą o 40ps z powodu awarii osprzętu. Modyfikacja objęła naprawę oraz strojenie silnika. KM +60

Nm +106

Lancia Delta 1.6Multijet 16V 120
Modyfikacja popularnego silnika 1.6Multijet o mocy 120ps.
KM +22

Nm +30

Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
KM +38

Nm +53

AUDI S3 1.8T 210 AMK
Modyfikacja samochodu z frontowym coolerem zamiast seryjnych dwóch bocznych coolerów oraz zmodyfikowanym układem wydechowym. Paliwo RON98
KM +59

Nm +74

VW Polo 1.4TDI 70 BNM
Modyfikacja 70konnego silnika 1.4TDI PD.
KM +22

Nm +40

Hyundai Terracan 2.9CRDI 150
Modyfikacja sterownika silnika Delphi DCM. KM +20

Nm +55

Fiat Doblo 1.3 Multijet 85
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposażonego w turbinę o zmiennej geometrii łopatek. W samochodzie usunięty został filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki napędowej. KM +15

Nm +36

Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120
Modyfikacja oprogramowania. KM +32

Nm +53

VW Touran 2.0TDi 140
Modyfikacja silnika 2.0TDI 140PS
KM +25

Nm +26

Audi A6 2.5TDI 150
Naprawa i modyfikacja leciwego już silnika 2.5TDI o mocy 150ps.
KM +37

Nm +122