Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V
Samochód z usuni?tymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania steruj?cego
KM +33

Nm +45

FORD MONDEO MK4 2.0TDCI 140
Sterownik Siemens SID206. W samochodzie pozostawiona pe?na ekologia tj DPF i EGR. Wykonana modyfikacja oprogramowania steruj?cego.
KM +19

Nm +55

AUDI A6 3.0TDI 233 Quattro
Samochód wyposa?ony w skrzyni? tiptronic. Wersja bazowa 233ps, wykonany remap silnika.
KM +46

Nm +66

Alfa Romeo 159 SW 2.4 20V Multijet Q4
Usuni?ty fizycznie i programowo DPF, usuni?ty EGR, remap sterownika. Do?adowanie 1,7b.
KM +38

Nm +86

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 120
Samochód z usuni?tym EGRem, DPFem oraz modyfikacj? oprogramowania steruj?cego. KM +26

Nm +42

Lancia Y 1.3 Multijet 70
Modyfikacja oprogramowania silnika 1.3Multijet o mocy 70ps z turbin? o sta?ej geometrii ?opatek. Wy??czony zawór EGR.
KM +20

Nm +26

Ford Mustang GT Shelby 4.6
Pomiar na hamowni. Samochód z dodatkami Ford Racing. KM +0

Nm +0

Lexus GS300
Pomiar na hamowni.
KM +0

Nm +0

Fiat Nuova Bravo 2.0MJTD 165

Przedstawiony rezultat modyfikacji silnika 2.0.

Potencja? tej jednostki jest wi?kszy, z prezentowanego egzeplarza mo?na by?o zrobic 15ps wi?cej bez najmniejszego problemu niemniej wg ?yczenia w?a?ciciela docelowo ok 220ps.

KM +53

Nm +67

ALFA ROMEO GT 1.9 MJTD 16V 150

Samochód w starszej wersji silnika 1.9 16V z szyn? rail-ow? 1400 wyposa?ony w frontowy cooler z FMIC.pl

Usuni?cie fizyczne i programowe EGRu oraz mocny soft pozwoli? osi?gn?? prawie 200ps. Zabaw? jednak popsu?o ?lizgaj?ce sprz?g?o (z powodu wcze?niejszego softu z którym obecny w?a?ciciel kupi? samochód) dlatego moment obrotowy zosta? celowo d?awiony w niskiej partii obrotów (mimo to nie oby?o si? bez po?lizgu).

KM +49

Nm +69

Alfa Romeo SW 159 2.4Multijet 20V 200
Samochód w serii z moc? mniejsz? o 40ps z powodu awarii osprz?tu. Modyfikacja obj??a napraw? oraz strojenie silnika. KM +60

Nm +106

Lancia Delta 1.6Multijet 16V 120
Modyfikacja popularnego silnika 1.6Multijet o mocy 120ps.
KM +22

Nm +30

Fiat DucatoIII 2.3 MJTD 120
Modyfikacja silnika 2.3Multijet 120ps euro 4.
KM +38

Nm +53

AUDI S3 1.8T 210 AMK
Modyfikacja samochodu z frontowym coolerem zamiast seryjnych dwóch bocznych coolerów oraz zmodyfikowanym uk?adem wydechowym. Paliwo RON98
KM +59

Nm +74

VW Polo 1.4TDI 70 BNM
Modyfikacja 70konnego silnika 1.4TDI PD.
KM +22

Nm +40

Hyundai Terracan 2.9CRDI 150
Modyfikacja sterownika silnika Delphi DCM. KM +20

Nm +55

Fiat Doblo 1.3 Multijet 85
Modyfikacja silnika 1.3 Multijet 16v wyposa?onego w turbin? o zmiennej geometrii ?opatek. W samochodzie usuni?ty zosta? filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin EGR oraz przeprowadzono tuning jednostki nap?dowej. KM +15

Nm +36

Alfa Romeo 147 1.9 8V Multijet 120
Modyfikacja oprogramowania. KM +32

Nm +53

VW Touran 2.0TDi 140
Modyfikacja silnika 2.0TDI 140PS
KM +25

Nm +26

Audi A6 2.5TDI 150
Naprawa i modyfikacja leciwego ju? silnika 2.5TDI o mocy 150ps.
KM +37

Nm +122