Modyfikacja oprogramowania, samochód o przebiegu poniżej 200km. Zgodnie z założeniami moc maksymalna osiągana wcześnie, uruchomiony limiter prędkości maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
KM +37
Nm +67
Ford Mondeo MK4 1.8TDCI
Modyfikacja silnika 1.8TDCI 125 - sterownik Siemens.
KM +21
Nm +53
Skoda Octavia 2 2.0TDI 170 RS
Modyfikacja silnika 2.0TDI na sterownku Siemens.
KM +31
Nm +85
Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2
Nasza Marea ma już prawie 490tyś km :)
Od modyfikacji przejechała już 20kkm bez najmniejszych problemów.
KM +25
Nm +49
Renault Kangoo II 1.5dCI 106
Modyfikacja najmocniejszego silnika 1.5dci montowanego w Kangoo drugiej generacji. Sterownik Siemens.
KM +23
Nm +58
Fiat Punto 1.9JTD 80
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
KM +40
Nm +68
BMW E91 318d
Samochód wyposażony w najsłabszy dwulitrowy silnik o mocy katalogowej 122ps.
KM +29
Nm +62
Renault Megane 3 1.9DCI 130
Modyfikacja najnowszego modelu Megane z silnikiem 1.9DCI 130ps.
KM +31
Nm +43
Alfa Romeo GT 1.9 Multijet 150
Samochód z centralnie umieszczonym coolerem po modyfikacji oprogramowania.
KM +36
Nm +44
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegająca na: - usunięciu filtra DPF - usunięciu zaworu EGR - mocnym programie
KM +63
Nm +74
Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki sterujÄ…cej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21
Nm +44
Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wyłączonym zaworem recyrkulacji spalin.
KM +25
Nm +38
Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrządu na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania sterującego szyna railowa generuje ciśnienie 1600. Właściciel zamontował frontowy cooler oraz usunął katalizatory. Usunięty został zawór EGR. Słabe sprzęgło nie pozwoliło na dodanie momentu w dolnej partii obrotów.
KM +51
Nm +63
Fiat Croma 1.9Multijet 8V
Silnik 8zaworowy z usuniętym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacją oprogramowania sterującego.
KM +30
Nm +46
Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Modyfikacje mechaniczne to frontowy cooler oraz zaślepiony zawór EGR. Remap + usunięcie EGR dało ponad 190ps.
KM +41
Nm +43
Alfa Romeo 156 2.4Multijet 175
Silnik Multijet 20V z szyną railową o ciśnieniu 1400.
KM +32
Nm +30
Lancia Y 1.3Multijet 70
Modyfikacja najmniejszego silnika Multijet bez zmiennej geometrii.
KM +14
Nm +33
Alfa Romeo 156 1.9 Multijet 150
Silnik 1.9 16V MJTD w wersji z szyną railowa 1400 oraz sprężarką 1749vb.
KM +28
Nm +35
Opel Vectra 1.9CDTI 16V GTS
Silnik 1.9DTH o następującej konfiguracji: - usunięte klapy wirowe kolektora ssącego - usunięty EGR - przelotowy wydech - remap
KM +35
Nm +57
Fiat Stilo 1.9JTD 80
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.