Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Fiat Ducato 3.0Mjtd 160
Modyfikacja oprogramowania, samochód o przebiegu poniżej 200km.
Zgodnie z założeniami moc maksymalna osiągana wcześnie, uruchomiony limiter prędkości maksymalnej ustawiony na 110 km/h.
KM +37

Nm +67

Ford Mondeo MK4 1.8TDCI
Modyfikacja silnika 1.8TDCI 125 - sterownik Siemens.

KM +21

Nm +53

Skoda Octavia 2 2.0TDI 170 RS
Modyfikacja silnika 2.0TDI na sterownku Siemens.
KM +31

Nm +85

Fiat Marea 1.9JTD 105 CF2

Nasza Marea ma już prawie 490tyś km :)

Od modyfikacji przejechała już 20kkm bez najmniejszych problemów.

KM +25

Nm +49

Renault Kangoo II 1.5dCI 106
Modyfikacja najmocniejszego silnika 1.5dci montowanego w Kangoo drugiej generacji. Sterownik Siemens.
KM +23

Nm +58

Fiat Punto 1.9JTD 80
Modyfikacja elektroniczna silnika CR o mocy 80ps.
KM +40

Nm +68

BMW E91 318d
Samochód wyposażony w najsłabszy dwulitrowy silnik o mocy katalogowej 122ps.
KM +29

Nm +62

Renault Megane 3 1.9DCI 130
Modyfikacja najnowszego modelu Megane z silnikiem 1.9DCI 130ps.
KM +31

Nm +43

Alfa Romeo GT 1.9 Multijet 150
Samochód z centralnie umieszczonym coolerem po modyfikacji oprogramowania.
KM +36

Nm +44

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja silnika 2.0Mjet o mocy 165ps polegająca na:
- usunięciu filtra DPF
- usunięciu zaworu EGR
- mocnym programie
KM +63

Nm +74

Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki sterującej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21

Nm +44

Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 105
Modyfikacja silnika 1.6 Multijet bez zmiennej geometrii z programowo wyłączonym zaworem recyrkulacji spalin.
KM +25

Nm +38

Fiat Stilo 1.9Multijet 16V 140
140konny silnik multijet seryjnie z railem 1400. Po zmianie rozrządu na mocniejszy i modyfikacji oprogramowania sterującego szyna railowa generuje ciśnienie 1600. Właściciel zamontował frontowy cooler oraz usunął katalizatory. Usunięty został zawór EGR. Słabe sprzęgło nie pozwoliło na dodanie momentu w dolnej partii obrotów.
KM +51

Nm +63

Fiat Croma 1.9Multijet 8V
Silnik 8zaworowy z usuniętym recyrkulatorem spalin oraz modyfikacją oprogramowania sterującego.
KM +30

Nm +46

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Modyfikacje mechaniczne to frontowy cooler oraz zaślepiony zawór EGR. Remap + usunięcie EGR dało ponad 190ps.
KM +41

Nm +43

Alfa Romeo 156 2.4Multijet 175
Silnik Multijet 20V z szyną railową o ciśnieniu 1400.
KM +32

Nm +30

Lancia Y 1.3Multijet 70
Modyfikacja najmniejszego silnika Multijet bez zmiennej geometrii.
KM +14

Nm +33

Alfa Romeo 156 1.9 Multijet 150
Silnik 1.9 16V MJTD w wersji z szyną railowa 1400 oraz sprężarką 1749vb.
KM +28

Nm +35

Opel Vectra 1.9CDTI 16V GTS
Silnik 1.9DTH o następującej konfiguracji:
- usunięte klapy wirowe kolektora ssącego
- usunięty EGR
- przelotowy wydech
- remap
KM +35

Nm +57

Fiat Stilo 1.9JTD 80
80konne JTD w nadwoziu Stilo seryjnie bez IC. W samochodzie zamontowany jest seryjny cooler z wersji 115JTD + remap sterownika.
KM +40

Nm +43