Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Mercedes CKlasse Coupe 220CDI
Silnik 2.2 CDI o mocy 143ps.
KM +35

Nm +78

Renault Laguna III 2.0DCI 130 DPF
Usunięty programowo EGR, remap.
KM +39

Nm +66

Seat Ibiza 1.9TDI 130PD
Turbina BPX, cooler BPX, usunięty EGR, remap.
KM +60

Nm +107

Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140
Samochód z większym coolerem, przelotowych wydechem. Programowo i fizycznie usunięty EGR, remap.
KM +36

Nm +54

Audi A6 1.9 TDI 130PD
Modyfikacja silnika 130PD
KM +31

Nm +34

Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usunięto zawór EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
KM +34

Nm +73

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja w samochodzie o przebiegu poniżej 1000km polegająca na usunięciu zaworu recyrkulacji spalin i remapie. Wygładzono przebieg krzywych.
KM +31

Nm +55

Opel Astra GTC 1.9CDTI 120
Modyfikacja silnika 120 CDTI w nadwoziu Opla Astry 3 GTC.
KM +27

Nm +26

Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafiło na hamownie z przebiegiem 1300km.
KM +31

Nm +52

VW Passat 1.9TDI 115PD
Silnik PD o oznaczeniu AJM i mocy 115ps i 310Nm.
KM +35

Nm +56

Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V
Usunięty programowo zawór EGR, remap silnika. W samochodzie pozostał filtr cząstek stalych DPF.
KM +31

Nm +55

Fiat Croma 1.9 Multijet 16V
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet:
- usunięty zawór EGR
- remap
KM +34

Nm +57

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.

KM +46

Nm +78

Alfa Romeo 159 1.9MJET 8V
Modyfikacja obejmuje programowe usunięcie zaworu EGR oraz tuning.
KM +29

Nm +38

Audi A4 1.9 TDI 130PD
Modyfikacja silnika 1.9TDI 130PD.
KM +31

Nm +35

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usunięcie filtru cząstek stałych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osiągnięty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obniżenie spalania nawet ponad 1l/100km.
Podobna modyfikacja jest dostępna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z normą Euro5.
KM +38

Nm +65

Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokoprężnym.
W samochodzie usunięto filtr cząstek stałych (programowo i fizycznie) jak również zawór recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
KM +61

Nm +95

VW Golf 5 1.9TDI 105PD
Silnik PD o oznaczeniu BKC. Program całkowicie bezdymny z lekkim przyrostem momentu obrotowego.
KM +35

Nm +43

Saab 9.3 1.9 16V TiD
1.9DTH z następującymi modyfikacjami:
- usunięty fizycznie i programowo filtr cząstek stałych DPF
- zaślepiony i wyłączony programowo zawór EGR
- remap
KM +34

Nm +72

Fiat Multipla 1.9JTD CF3
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienną geometrią.
Modyfikacje obejmują:
- zaślepienie EGRa
- remap
KM +29

Nm +90