Mercedes CKlasse Coupe 220CDI | |
|
|
|
Silnik 2.2 CDI o mocy 143ps.
|
|
KM +35
Nm +78
|
| |
Renault Laguna III 2.0DCI 130 DPF | |
|
|
|
Usunięty programowo EGR, remap.
|
|
KM +39
Nm +66
|
| |
Seat Ibiza 1.9TDI 130PD | |
|
|
|
Turbina BPX, cooler BPX, usunięty EGR, remap.
|
|
KM +60
Nm +107
|
| |
Alfa Romeo 147 1.9Multijet 16V 140 | |
|
|
|
Samochód z większym coolerem, przelotowych wydechem. Programowo i fizycznie usunięty EGR, remap.
|
|
KM +36
Nm +54
|
| |
Audi A6 1.9 TDI 130PD | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 130PD
|
|
KM +31
Nm +34
|
| |
Fiat Nuova Bravo 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja popularnego silnika 1.9 16V o mocy fabrycznej 150ps. Usunięto zawór EGR i dokonano remapu silnika. Jest to mocna modyfikacja jednostki.
|
|
KM +34
Nm +73
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja w samochodzie o przebiegu poniżej 1000km polegająca na usunięciu zaworu recyrkulacji spalin i remapie. Wygładzono przebieg krzywych.
|
|
KM +31
Nm +55
|
| |
Opel Astra GTC 1.9CDTI 120 | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 120 CDTI w nadwoziu Opla Astry 3 GTC.
|
|
KM +27
Nm +26
|
| |
Fiat Doblo 2 2.0 Multijet 16V 135 | |
|
|
|
Szybki mikrobus z Gdyni czyli modyfikacja silnika 2.0Multijet o seryjnej mocy 135ps. Auto trafiło na hamownie z przebiegiem 1300km.
|
|
KM +31
Nm +52
|
| |
VW Passat 1.9TDI 115PD | |
|
|
|
Silnik PD o oznaczeniu AJM i mocy 115ps i 310Nm.
|
|
KM +35
Nm +56
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Usunięty programowo zawór EGR, remap silnika. W samochodzie pozostał filtr cząstek stalych DPF.
|
|
KM +31
Nm +55
|
| |
Fiat Croma 1.9 Multijet 16V | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.9 Multijet: - usunięty zawór EGR - remap
|
|
KM +34
Nm +57
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Modyfikacja nowego Bravo z silnikiem 2.0 16V 165ps.
|
|
KM +46
Nm +78
|
| |
Alfa Romeo 159 1.9MJET 8V | |
|
|
|
Modyfikacja obejmuje programowe usunięcie zaworu EGR oraz tuning.
|
|
KM +29
Nm +38
|
| |
Audi A4 1.9 TDI 130PD | |
|
|
|
Modyfikacja silnika 1.9TDI 130PD.
|
|
KM +31
Nm +35
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Bravo 2.0 Multijet 16V DPF. Modyfikacja obejmuje usunięcie filtru cząstek stałych DPF, zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz remap sterownika. Osiągnięty wynik (absolutnie bezdymny) powoduje obniżenie spalania nawet ponad 1l/100km. Podobna modyfikacja jest dostępna dla wszystkich nowych modeli multijet grupy z normą Euro5.
|
|
KM +38
Nm +65
|
| |
Fiat Nuova Bravo 2.0 Multijet 165 | |
|
|
|
Najmocniejsze Bravo z oferty Fiata z silnikiem wysokoprężnym. W samochodzie usunięto filtr cząstek stałych (programowo i fizycznie) jak również zawór recyrkulacji spalin oraz dokonano remapu silnika.
|
|
KM +61
Nm +95
|
| |
VW Golf 5 1.9TDI 105PD | |
|
|
|
Silnik PD o oznaczeniu BKC. Program całkowicie bezdymny z lekkim przyrostem momentu obrotowego.
|
|
KM +35
Nm +43
|
| |
Saab 9.3 1.9 16V TiD | |
|
|
|
1.9DTH z następującymi modyfikacjami: - usunięty fizycznie i programowo filtr cząstek stałych DPF - zaślepiony i wyłączony programowo zawór EGR - remap
|
|
KM +34
Nm +72
|
| |
Fiat Multipla 1.9JTD CF3 | |
|
|
|
Multipla w drugim wydaniu z silnikiem CF3 ze zmienną geometrią. Modyfikacje obejmują: - zaślepienie EGRa - remap
|
|
KM +29
Nm +90
|
| |
|