Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4
Prezentowane auto to czteronapędowa wersja 159tki (napęd torsen). W aucie usunięto programowo zawór EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
KM +32

Nm +97

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samochód to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ciśnieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmują:
- montaż większej turbosprężarki (konwersja ze sprężarki o stałej geometrii IHI na sprężarkę Garretta GT1749VB; całość na seryjnym sterowniku)
- zaślepienie i wyłączenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze koło dwumasowe i sprzęgło (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrządu
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar doładowania i temperatury oleju AG
- ciśnienie doładowania 1,5b; ciśnienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ciągle rośnie

KM +80

Nm +143

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposażony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzymał seryjnych parametrów czego powodem były uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy układ wydechowy (MG)
- usunięcie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbosprężarka
- remap
KM +72

Nm +143