Wybierz markŕ:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4
Prezentowane auto to czteronap─Ödowa wersja 159tki (nap─Öd torsen). W aucie usuni─Öto programowo zaw├│r EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
KM +32

Nm +97

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samoch├│d to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ci┼Ťnieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmuj─ů:
- monta┼╝ wi─Ökszej turbospr─Ö┼╝arki (konwersja ze spr─Ö┼╝arki o sta┼éej geometrii IHI na spr─Ö┼╝ark─Ö Garretta GT1749VB; ca┼éo┼Ť─ç na seryjnym sterowniku)
- za┼Ťlepienie i wy┼é─ůczenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze koło dwumasowe i sprzęgło (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrz─ůdu
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar doładowania i temperatury oleju AG
- ci┼Ťnienie do┼éadowania 1,5b; ci┼Ťnienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ci─ůgle ro┼Ťnie

KM +80

Nm +143

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposażony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzymał seryjnych parametrów czego powodem były uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy układ wydechowy (MG)
- usuni─Öcie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbospr─Ö┼╝arka
- remap
KM +72

Nm +143