Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

Alfa Romeo 159 2.4Multijet 210 Q4
Prezentowane auto to czteronap?dowa wersja 159tki (nap?d torsen). W aucie usuni?to programowo zawór EGR oraz dokonano remapu sterownika silnika.
KM +32

Nm +97

Fiat Punto 2FL 1.9Multijet 8V 101
Samochód to bardzo rzadki model o oznaczeniu M30, system sterowanie EDC16C8 - jest to pierwszy Multijet o ci?nieniu rail 1400.
Wykonane modyfikacje w aucie obejmuj?:
- monta? wi?kszej turbospr??arki (konwersja ze spr??arki o sta?ej geometrii IHI na spr??ark? Garretta GT1749VB; ca?o?? na seryjnym sterowniku)
- za?lepienie i wy??czenie programowe zaworu EGR
- mocniejsze ko?o dwumasowe i sprz?g?o (do ok 450Nm)
- mocniejszy pasek rozrz?du
- przelotowy wydech 2,5 cala od turbiny
- wydajniejszy frontowy cooler
- zegar do?adowania i temperatury oleju AG
- ci?nienie do?adowania 1,5b; ci?nienie rail 1600
- przebieg auta ok 220kkm i ci?gle ro?nie

KM +80

Nm +143

Fiat Grande Punto Sport 1.9 Multijet 8V
Samochód wyposa?ony w silnik 1.9 Multijet 8V o seryjnej mocy 130PS. Pojazd niestety nie trzyma? seryjnych parametrów czego powodem by?y uszkodzone wtryskiwacze. Modyfikacje:
- wymiana wtryskiwaczy
- przelotowy uk?ad wydechowy (MG)
- usuni?cie fizyczne i programowe EGRa
- remap sterownika


UPDATE:
- wydajnieszy frontowy cooler
- wydajniejsza turbospr??arka
- remap
KM +72

Nm +143