Wybierz markę:  Fiat | Alfa Romeo | Volkswagen | Lancia | Saab | Opel | wszystkie

OPEL ANTARA 2.0CDTI /CAPTIVA 2.0CDTI
Przykład modyfikacji silnika VM montowanego w Chevroletach i Oplu Antarze w połączeniu z manualna i automatyczną skrzynią biegów o mocy wyjściowej 150ps.
KM +25

Nm +43

Opel Antara 2.0CDTI 150DPF
Modyfikacja elektroniki, filtr DPF i EGR działający.
KM +24

Nm +54

Opel Astra 1.7CDTI 101
Modyfikacja silnika Isuzu o mocy 101ps.
KM +26

Nm +59

Opel Astra GTC 1.9CDTI 120
Modyfikacja silnika 120 CDTI w nadwoziu Opla Astry 3 GTC.
KM +27

Nm +26

Opel Corsa 1.3CDTI 70
Modyfikacja silnika 1.3CDTI (MJTD) o mocy 70ps na sterowniku Magneti Marelli
KM +19

Nm +24

Opel Insignia 2.0CDTI 160

Modyfikacja Opla Insignia 2.0CDTi o mocy 160ps zachowująca Euro5.

Sterownik EDC17 z zabezpieczeniem, auto na gwarancji. Podobną modyfikację tj ok 200ps możemy zaoferować z silnika 130 konnego.

KM +44

Nm +53

Opel Vectra 1.9CDTI 150 16V
Samochód z usuniętymi klapami wirowymi, EGRem i DPFem + modyfikacja oprogramowania sterującego
KM +33

Nm +45

Opel Vectra 1.9CDTI 16V GTS
Silnik 1.9DTH o następującej konfiguracji:
- usunięte klapy wirowe kolektora ssącego
- usunięty EGR
- przelotowy wydech
- remap
KM +35

Nm +57

Opel Zafira 1.9CDTI 101 DTL
Modyfikacja silnika DTL (1.9CDTI 101ps) polegająca na usunięciu DPFu i EGRu oraz delikatnemu przyrostowi mocy z ograniczeniem momentu obrotowego w dolnej partii obrotów. Rail seria 1400, czasy wtrysków seria, boost 1,4b.
KM +43

Nm +62